Web
Analytics
Δυσκοιλιότητα; Το πράσινο τσάι είναι φυσικό καθαρτικό - Ο Δρόμος για την Θεραπεία

Δυσκοιλιότητα; Το πράσινο τσάι είναι φυσικό καθαρτικό

Το πράσινο τσάι έχει πολλά αποδεδειγμένα οφέλη για την υγεία, κάνει την καρδιά πιο υγιή και μειώνει τον κίνδυνο για διάφορους τύπους καρκίνου.

Αν είστε δυσκοίλιοι και αναζητάτε ένα φυσικό και αποτελεσματικό καθαρτικό, μπορείτε να πιείτε πράσινο τσάι.

Τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες λειτουργούν ως καθαρτικά, που κάνουν τα κόπρανα πιο μαλακά και αυξάνουν τις κινήσεις του εντέρου. Τα ροφήματα όπως ο καφές έχουν επίσης καθαρτική δράση.

Τι ισχύει όμως με το πράσινο τσάι;

Τόσο το μαύρο όσο και το πράσινο τσάι προέρχονται από το ίδιο φυτό που ονομάζεται Camellia sinensis. Ωστόσο, τα τσάγια αυτά παράγονται από διαφορετικές διεργασίες ζύμωσης ή οξείδωσης. Επίσης και τα δύο τσάγια περιέχουν καφεΐνη.

Η καφεΐνη αποτελεί έναν διεγερτικό παράγοντα, που ενεργοποιεί το νευρικό σύστημα. Επίσης, προάγει τις κινήσεις του εντέρου που σημαίνει ότι αποτελεί ένα φυσικό καθαρτικό και ανακουφίζει από την δυσκοιλιότητα.

Παράγοντες που επηρεάζουν την καθαρτική δράση του πράσινου τσαγιού

Το πράσινο τσάι βοηθάει στην χαλάρωση των κοπράνων αλλά η αποτελεσματικότητα του εξαρτάται από ορισμένους παράγοντες όπως ο χρόνος παρασκευής, ο χρόνος κατανάλωσης και η ποσότητα.

Χρόνος παρασκευής

Το πράσινο τσάι έχει λιγότερη καφεΐνη σε σύγκριση με τον καφέ και το μαύρο τσάι. Ένα φλιτζάνι καφέ περιέχει 100 mg καφεΐνης, αλλά η ίδια ποσότητα πράσινου τσαγιού περιέχει μόνο 14 έως 60 mg καφεΐνης. Όσο περισσότερος ο χρόνος παρασκευής του πράσινου τσαγιού τόσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα της καφεΐνης.

Το πράσινο τσάι που παρασκευάζεται σε 60 έως 90 δευτερόλεπτα περιέχει περίπου 35 mg  καφεΐνης, που είναι αρκετή για να διεγείρει τις κινήσεις του εντέρου.

Χρόνος κατανάλωσης

Αν το πρώτο πράγμα που πίνετε το πρωί είναι πράσινο τσάι μπορεί να σας βοηθήσει στην μείωση της δυσκοιλιότητας, καθώς η καφεΐνη θα ενεργήσει ως ήπιο καθαρτικό.

Το πράσινο τσάι προκαλεί συσπάσεις στο παχύ έντερο και ωθεί τις τροφές μπροστά, μέσω μια διεργασίας που λέγεται γαστρεντερικό αντανακλαστικό.   

Ποσότητα

Αν πίνετε τσάι με μέτρο, δεν υπάρχει κίνδυνος τα κόπρανα να γίνουν πιο μαλακά. Μπορείτε να πίνετε με ασφάλεια 2 έως 3 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα. Ωστόσο, αν πίνετε το τσάι για πρώτη φορά, περιορίστε την κατανάλωση του σε 1 φλιτζάνι μόνο, ώστε ο οργανισμός σας να το συνηθίσει.

Μην πίνετε πράσινο τσάι σε μεγάλες ποσότητες αν έχετε σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου (IBS).

 

Μετάφραση/απόδοση από το www.dromostherapeia.gr με πληροφορίες από το Natural News

 

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συντακτική ομάδα

Από την Συντακτική Ομάδα του dromostherapeia.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Το πράσινο τσάι ωφελεί τις παχύσαρκες γυναίκες

Κολύμβηση

Video

O Δρόμος για την Θεραπεία αποτελεί το site στον χώρο της υγείας, που απευθύνεται σε ασθενείς, ενημερώνοντάς τους για θέματα κλασικής ιατρικής αλλά και εναλλακτικών θεραπειών.

Η ιστοσελίδα περιέχει πληροφορίες και άρθρα, με σκοπό την ενημέρωση και μόνο. Στην περίπτωση που θέλετε να εφαρμόσετε μία θεραπεία που αναγράφεται στο dromostherapeia.gr, επιβάλλεται να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Η πληροφόρηση που δίνεται εδώ δεν είναι, δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σαν βάση για διάγνωση ή επιλογή θεραπείας.
Ο dromostherapeia.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλείψεις ή οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει που να έχει σχέση με υλικό που περιλαμβάνεται σ’ αυτήν.