10 σημάδια ότι σας πειράζουν τα γαλακτοκομικά

Τα πιο κοινά γαλακτοκομικά προέρχονται από τις αγελάδες. Το αγελαδινό γάλα περιέχει την πρωτεΐνη καζεΐνη και ένα τύπο ζάχαρης που λέγεται λακτόζη. Σε μερικά άτομα, οι δύο αυτές ουσίες προκαλούν πολλά προβλήματα.

Πολλοί άνθρωποι διαπιστώνουν, ότι δεν μπορούν να καταναλώσουν τα γαλακτοκομικά, είτε λόγω δυσανεξίας στην λακτόζη, είτε γιατί δεν μπορούν να πέψουν σωστά την καζεΐνη. Τότε έχουν δυσανεξία-ευαισθησία στα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Αν έχετε κάποιο από τα παρακάτω συμπτώματα, θα μπορούσατε να αφαιρέσετε τα γαλακτοκομικά από την διατροφή σας, για να δείτε αν αισθάνεστε καλύτερα.

Αλλαγές διάθεσης

Ειδικοί έχουν βρει, ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών έχει αρνητική επίδραση στο νευρικό σύστημα, συμπεριλαμβανομένου και του εγκεφάλου. Μερικά άτομα αναφέρουν ότι αισθάνονται ευερέθιστοι, θυμωμένοι ή καταθλιπτικοί όταν καταναλώνουν γαλακτοκομικά. Στα παιδιά με ευαισθησία στα γαλακτοκομικά, οι αλλαγές διάθεσης είναι έντονες, καθώς το πεπτικό τους σύστημα δεν είναι ώριμο.

Πονοκέφαλοι ή ημικρανίες

Η κατανάλωση γαλακτοκομικών, θα μπορούσε να προκαλεί πονοκέφαλο ή ημικρανία. Πολλά άτομα, που έχουν εξαλείψει τα γαλακτοκομικά από την διατροφή τους, αναφέρουν ότι σταμάτησαν οι πονοκέφαλοι και οι ημικρανίες.

Δερματικά προβλήματα

Η ανικανότητα του πεπτικού συστήματος να πέψει σωστά την καζεΐνη ή την λακτόζη, που περιέχονται στο γάλα, μπορεί να ευθύνεται για δερματικά προβλήματα. Τα προβλήματα αυτά μπορεί να είναι ακμή, έκζεμα, ψωρίαση, ξηρό τριχωτό της κεφαλής και διάφορα εξανθήματα.

Ομίχλη εγκεφάλου

Υπάρχουν φορές που δεν μπορείτε να εστιάσετε σε κάτι που κάνετε, ξεχνάτε συχνά ή δεν θυμάστε τι μέρα είναι; Τα γαλακτοκομικά, έχουν αρνητική αντίδραση στο νευρικό σύστημα, και αυτό περιλαμβάνει και την «ομίχλη εγκεφάλου». Αν τα παραπάνω συμπτώματα σας φαίνονται οικεία, κόψτε τα γαλακτοκομικά και παρατηρείστε αν έχετε κάποια βελτίωση.

Διάρροια

Πολλά άτομα, με ευαισθησία στα γαλακτοκομικά έχουν διάρροια ή χαλαρά κόπρανα πολύ συχνά, μετά την κατανάλωση τους. Αυτό συμβαίνει γιατί ο οργανισμός δεν μπορεί να πέψει σωστά τα συστατικά των γαλακτοκομικών. Το σώμα θέλει να τα απομακρύνει, όσο πιο γρήγορα γίνεται με την διάρροια.

Δυσκοιλιότητα

Η δυσανεξία στα γαλακτοκομικά, θα μπορούσε να «κρυφτεί» πίσω από την δυσκοιλιότητα. Το πεπτικό σύστημα του κάθε ατόμου, συμπεριφέρεται διαφορετικά όταν καταναλώνει γαλακτοκομικά. Αν έχετε δυσκοιλιότητα, θα μπορούσε να ευθύνεται η καζεΐνη στα γαλακτοκομικά.

Επίσης, τα γαλακτοκομικά δεν περιέχουν φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητες για την καλή κίνηση του εντέρου. Οι περισσότεροι άνθρωποι, τρώνε πάρα πολλά γαλακτοκομικά, με αποτέλεσμα ο οργανισμός να μην λαμβάνει αρκετές φυτικές ίνες.

Αέρια

Τα αέρια, αποτελούν άλλη μια ένδειξη, ότι πιθανόν να είστε ευαίσθητοι στα γαλακτοκομικά. Το σώμα επειδή δεν μπορεί να διασπάσει τα γαλακτοκομικά, αρχίζουν να σαπίζουν και παράγονται αέρια στο έντερο. Το διαρρέον έντερο, που αποτελεί την βασική αιτία για την μη φυσιολογική διάσπαση της τροφής, είναι μια άλλη αιτία των αερίων, στα άτομα που είναι ευαίσθητα στα γαλακτοκομικά.

Αίμα στα κόπρανα

Αν έχετε αίμα στα κόπρανα, πρέπει να απομακρύνετε όλα τα γαλακτοκομικά από την διατροφή σας και να δείτε άμεσα τον γιατρό σας. Πολλά άτομα, που εμφανίζουν αίμα στα κόπρανα, έχουν μια σοβαρή αλλεργία, που λέγεται κοιλιοκάκη (Celiac’s Disease).

Το πεπτικό σύστημα είναι τόσο ερεθισμένο, από την κατανάλωση των γαλακτοκομικών, που η επένδυση του εντέρου πραγματικά αρχίζει να αιμορραγεί.

Αν το πρόβλημα δεν διορθωθεί, ο πάσχων μπορεί να χάσει σημαντική ποσότητα αίματος, και μπορεί να χρειαστεί να νοσηλευτεί.

Υπερβολική βλέννα

Πρέπει να φυσήξετε την μύτη πολύ ή μήπως έχετε βλέννα στο λαιμό και χρειάζεται να τον καθαρίζετε συχνά; Παθαίνετε συχνά λοιμώξεις στα ιγμόρεια ή στα αυτιά;

Η κύρια αιτία αυτών των προβλημάτων είναι η ευαισθησία στα γαλακτοκομικά. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα, πυκνώνουν το φλέγμα στο λαιμό και στην μύτη και ο πάσχων νομίζει, ότι υπάρχει περισσότερη βλέννα από το φυσιολογικό.

Ναυτία

Η ναυτία ή ο εμετός είναι μια προειδοποίηση, ότι το σώμα σας «απορρίπτει» τα γαλακτοκομικά που καταναλώνετε.

Αν παρατηρήσετε ότι μετά την κατανάλωση γαλακτοκομικών, έχετε συχνά τάση για ναυτία ή εμετό, θα πρέπει να τα εξαλείψετε από την διατροφή σας, για να δείτε αν έχετε βελτίωση.

Διατροφή χωρίς γαλακτοκομικά

Αν τα γαλακτοκομικά προϊόντα  τελικά σας πειράζουν, και πρέπει να τα απομακρύνετε από την διατροφή σας, υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις για να τα αντικαταστήσετε.

Δοκιμάστε γάλα από ξηρούς καρπούς ή γιαούρτι καρύδας.

Μπορείτε να καταναλώσετε βούτυρο ghee (γκι), που έχει παρασκευαστεί από αργό βρασμό βουτύρου αγελάδας. Επειδή δεν περιέχει στερεά γάλακτος, είναι ιδανικό για όσους έχουν δυσανεξία στην λακτόζη και στην καζεΐνη γάλακτος.

Περάστε από ένα μαγαζί, που απευθύνεται σε vegan και δοκιμάστε προϊόντα χωρίς γαλακτοκομικά.

Επιλέγοντας μια διατροφή χωρίς γαλακτοκομικά, μπορεί να σας αλλάξει την ζωή. Δοκιμάστε το!

 

Μεταφρασμένο από www.dromostherapeia.gr

Πηγή: www.manukafeed.com

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συντακτική ομάδα

Από την Συντακτική Ομάδα του dromostherapeia.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Μπίρα Ευφραίνει Καρδίαν

Πρόσφατα άρθρα

Κολύμβηση

Video

O Δρόμος για την Θεραπεία αποτελεί το site στον χώρο της υγείας, που απευθύνεται σε ασθενείς, ενημερώνοντάς τους για θέματα κλασικής ιατρικής αλλά και εναλλακτικών θεραπειών.

Η ιστοσελίδα περιέχει πληροφορίες και άρθρα, με σκοπό την ενημέρωση και μόνο. Στην περίπτωση που θέλετε να εφαρμόσετε μία θεραπεία που αναγράφεται στο dromostherapeia.gr, επιβάλλεται να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Η πληροφόρηση που δίνεται εδώ δεν είναι, δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σαν βάση για διάγνωση ή επιλογή θεραπείας.
Ο dromostherapeia.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλείψεις ή οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει που να έχει σχέση με υλικό που περιλαμβάνεται σ’ αυτήν.