Web
Analytics
Η ανδρική γονιμότητα περνάει κρίση - Ο Δρόμος για την Θεραπεία

Η ανδρική γονιμότητα περνάει κρίση

Ο Gerad Kite, βελονιστής και διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός στα θέματα της γονιμότητας, δηλώνει ότι ο σύγχρονος τρόπος ζωής και το άγχος, ευθύνονται που τα ζευγάρια και κυρίως οι άντρες δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδί, σύμφωνα με την dailymail.

Ο μέσος όρος σπερματοζωαρίων έπεσε κατακόρυφα στο 52%, τα 40 τελευταία χρόνια. Πριν 4 δεκαετίες, η μέση ηλικία που κάποιος γινόταν πατέρας ήταν τα 27, ενώ τώρα ανήλθε στα 31 έτη. Ένας στους 10 είναι άνω των 40,  ενώ ένας στους 100 είναι άνω των 50 ετών.

Οι ιατρικές εξετάσεις είναι φυσιολογικές και η αιτία χαρακτηρίζεται ως «ανεξήγητη». Ο Gerad Kite πιστεύει, ότι η υπογονιμότητα οφείλεται στα προβλήματα ψυχικής υγείας, στο άγχος και στην υπερκόπωση.

Πάντα οι άντρες, συγκρίνουν τον εαυτό τους με τις ιδανικές ζωές που βλέπουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μερικά άτομα έχουν προβλήματα διαχείρισης θυμού ή εθισμού σε αλκοόλ ή «δυνατά» φάρμακα. Άλλα άτομα είναι εθισμένα με την δουλειά τους.

Πως όμως όλα αυτά συνδέονται με την γονιμότητα; Αν ο σύγχρονος τρόπος ζωής, επηρεάζει την σωματική, ψυχική και πνευματική υγεία των ανδρών, με κόστος την κακή ποιότητα σπέρματος, τότε ο οργανισμός θα χρησιμοποιήσει όλη την ενέργεια του σώματος για την επιβίωσή τους και όχι για την αναπαραγωγή.

Για την βέλτιστη γονιμότητα, το σώμα χρειάζεται ισορροπία, που μπορεί να την δώσει ο βελονισμός των πέντε στοιχείων. Δεν εστιάζουμε δηλαδή μόνο στα συμπτώματα π.χ έκζεμα, άσθμα, αλλά στην ισορροπία ολόκληρου του οργανισμού.

10 συμβουλές για να βελτιώσετε την γονιμότητα σας

Ο Gerad Kite, δίνει 10 φυσικές συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την γονιμότητα σας.

1. Κάντε περισσότερο σεξ

Μπορεί να φαίνεται προφανές αλλά ένας από τους κύριους λόγος, που ένα ζευγάρι δυσκολεύεται να συλλάβει είναι ότι δεν κάνει συχνά σεξ. Για να έχετε επιθυμητό αποτέλεσμα, πρέπει να έρχεστε σε επαφή κάθε δεύτερη μέρα.

2. Να κοιμάστε νωρίς το βράδυ

Φροντίστε να ξεκουράζεστε. Πηγαίνετε για ύπνο στις 10.30 μ.μ το αργότερο και φροντίστε να μην υπάρχουν στο δωμάτιο βιβλία, τηλεόραση ή υπολογιστές. Το υπνοδωμάτιο είναι μόνο για ύπνο και σεξ.

3. Μπορείτε να πιείτε ένα ποτό

Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, μπορείτε να πίνετε ένα ποτήρι κρασί ή μπύρας την ημέρα. Μείνετε ενυδατωμένοι πίνοντας 2 λίτρα νερού την ημέρα.

Αποφύγετε την ολική αποχή καθώς και το υπερβολικό σεξ, καθώς καταστρέφουν το σπέρμα.

4. Καλή διατροφή

Πρέπει να έχετε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Μην παραλείπετε γεύματα και κυρίως το πρωινό. Αποφύγετε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες π.χ ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, αρτοσκευάσματα και πίτες.

5. Απώλεια βάρους

Σύμφωνα με μελέτες, οι υπέρβαροι άνδρες έχουν χαμηλότερο αριθμό σπερματοζωαρίων και χειρότερη ποιότητα σπέρματος από εκείνους που έχουν υγιές βάρος. Επίσης τα παιδιά μπορούν να πάρουν από τον πατέρα τους, μη υγιή γονίδια.

6. Φορέστε άνετα εσώρουχα

Φορέστε μποξεράκια αντί για σλιπ. Σύμφωνα με έρευνα, τα άτομα που φορούσαν άνετα εσώρουχα κατά την διάρκεια όλου του 24ωρου, είχαν 25% χαμηλότερα επίπεδα καταστρεμμένου dna στο σπέρμα, σε σύγκριση με εκείνους που φόραγαν στενά σλιπ.

7. Σταματήστε το κάπνισμα

Η ανάλυση σπέρματος σε καπνιστές, αποκάλυψε ότι ο καπνός μειώνει τον αριθμό και την κίνηση των σπερματοζωαρίων. Επίσης καταστρέφει και το dna τους.

8. Αποφύγετε τα φάρμακα

Μελέτες δείχνουν ότι η τακτική λήψη ιβουπροφαίνης, έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα του σπέρματος. Υπάρχουν και άλλα φάρμακα, που μπορούν να επιδράσουν αρνητικά στο σπέρμα και γι’ αυτό τον λόγο πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

9. Μην έχετε το κινητό στην τσέπη

Μερικές μελέτες δείχνουν ότι τα επίπεδα του σπέρματος των ανδρών, που κράτησαν τα κινητά τους στην τσέπη κατά την διάρκεια της ημέρας, είχαν επηρεαστεί σοβαρά. Η αιτία ήταν η ζέστη που παράγει το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του κινητού. Είναι προτιμότερο να βάζετε το κινητό στην τσάντα ή στο σακίδιο σας.

10. Αποφύγετε το ποδήλατο

Σύμφωνα με μια μελέτη, μισή ώρα τζόκινγκ, 3 φορές την εβδομάδα μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων. Το έντονο τρέξιμο καθώς και η μεγαλύτερη διάρκεια, δεν είχαν το ίδιο θετικό αποτέλεσμα. Η ποδηλασία ρίχνει την ποιότητα του σπέρματος, λόγω της τριβής των γεννητικών οργάνων στην σέλα και ειδικότερα του προστάτη, που παράγει το σπέρμα.

Πρόσθετες Πληροφορίες

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συντακτική ομάδα

Από την Συντακτική Ομάδα του dromostherapeia.gr

Κολύμβηση

Video

O Δρόμος για την Θεραπεία αποτελεί το site στον χώρο της υγείας, που απευθύνεται σε ασθενείς, ενημερώνοντάς τους για θέματα κλασικής ιατρικής αλλά και εναλλακτικών θεραπειών.

Η ιστοσελίδα περιέχει πληροφορίες και άρθρα, με σκοπό την ενημέρωση και μόνο. Στην περίπτωση που θέλετε να εφαρμόσετε μία θεραπεία που αναγράφεται στο dromostherapeia.gr, επιβάλλεται να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Η πληροφόρηση που δίνεται εδώ δεν είναι, δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σαν βάση για διάγνωση ή επιλογή θεραπείας.
Ο dromostherapeia.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλείψεις ή οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει που να έχει σχέση με υλικό που περιλαμβάνεται σ’ αυτήν.