Web
Analytics
Ανακαλύψτε ποια τρόφιμα και χημικά πρόσθετα επιδεινώνουν αρθρίτιδα, ουρική αρθρίτιδα και ινομυαλγία - Ο Δρόμος για την Θεραπεία

Ανακαλύψτε ποια τρόφιμα και χημικά πρόσθετα επιδεινώνουν αρθρίτιδα, ουρική αρθρίτιδα και ινομυαλγία

Γράφει: JB Bardot

 

Ορισμένα τρόφιμα και χημικά πρόσθετα (κρυμμένα σε τροφές) μπορούν να επιδεινώσουν ή να προκαλέσουν πόνο στους μυς και στις αρθρώσεις που σχετίζονται με την αρθρίτιδα, ουρική αρθρίτιδα και την ινομυαλγία. Αποφεύγοντας τα τρόφιμα αυτά ανοίγει ο δρόμος για τη μείωση της φλεγμονής, της δυσκαμψίας και του πόνου και θα έχετε συνεχή ανακούφιση, αυξημένη κινητικότητα και καλύτερη ψυχική διάθεση. Αν και μπορεί να είναι μια πρόκληση να αποφεύγετε τα πολύ αγαπημένα σας τρόφιμα, να έχετε στο μυαλό σας ότι πολλά από αυτά προκαλούν εκτεταμένα προβλήματα στoν οργανισμό και οδηγούν σε εξουθενωτικό πόνο.

Λαχανικά Nightshade

Στα λαχανικά της οικογένειας Nightshade περιλαμβάνονται οι ντομάτες, πιπεριές, άσπρες πατάτες, μελιτζάνες και ο καπνός. Σε μερικούς ανθρώπους που τρώνε καθημερινά λαχανικά Nightshade μπορεί να τους προκαλέσει βασανιστικό πόνο και αναπηρία. Αυτή η μικρή οικογένεια των λαχανικών περιέχει μια φυσική ουσία που ονομάζεται σολανίνη, όταν καταναλώνεται μπορεί να προκαλέσει έντονο πόνο στις αρθρώσεις και στο μαλακό ιστό, δίνοντας αφορμή για εξάρσεις στην αρθρίτιδα και στην ινομυαλγία.
 
Επειδή πολλά από αυτά τα λαχανικά περιλαμβάνονται σε πολλές συνταγές, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην εξάλειψή τους από τη διατροφή. Οι καπνιστές που πάσχουν από αρθρίτιδα μπορούν να δουν την πιθανή σχέση που μπορεί να έχει ο καπνός με την κατάστασή τους.

Πουρίνες

Οι πουρίνες αποτελούν υποπροϊόν της πέψης των πρωτεϊνών και διασπώνται σε ουρικό οξύ, την κύρια αιτία της ουρικής αρθρίτιδας. Όλες οι πρωτεΐνες παράγουν μερικές πουρίνες, ωστόσο η κατανάλωση ορισμένων τύπων πρωτεΐνης είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσει μια έξαρση ουρικής αρθρίτιδας.

Το κόκκινο κρέας, το κρέας οργάνων και τα οστρακοειδή θεωρούνται ιδιαίτερα επιβλαβή.

Λαχανικά (φυτικές πρωτεΐνες), άπαχα οργανικά πουλερικά και το φρέσκο ψάρι είναι εξαιρετικά υποκατάστατα για την εξάλειψη των επιβλαβών τροφίμων.
Μερικοί άνθρωποι είναι περισσότερο ευαίσθητοι σε μία πρωτεΐνη και θα πρέπει να παρακολουθούν τις επιδράσεις της στη νόσο.

Σιτάρι και Γλουτένη

Το σιτάρι και η γλουτένη σιταριού, εμπλέκονται σε διάφορες ασθένειες, περιλαμβανομένων ορισμένων τύπων αρθρίτιδας, της ινομυαλγίας και πεπτικές διαταραχές όπως το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, η νόσος του Crohn και η κοιλιοκάκη. Το σιτάρι και η γλουτένη είναι ιδιαίτερα επιβλαβή για τον οργανισμό, όταν έχουν υποστεί υψηλή επεξεργασία, όπως το άσπρο αλεύρι, όπου τα θρεπτικά συστατικά έχουν εντελώς αφαιρεθεί από τους κόκκους.

Οι λιγότερο ευαίσθητοι άνθρωποι είναι σε θέση να τρώνε φύτρα σιταριού χωρίς αρνητικές επιπτώσεις, ωστόσο μια διατροφή χωρίς γλουτένη μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επώδυνων συμπτωμάτων στις αρθρώσεις.

Τρανς Λιπαρά

Η έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση των τρανς λιπαρών οξέων μπορεί να συμβάλει στον μυοσκελετικό πόνο και να επιδεινώσει την ουρική αρθρίτιδα, αρθρίτιδα και μια σειρά από άλλες παθήσεις.

Μια διατροφή που περιλαμβάνει την τακτική κατανάλωση πρωτεϊνών με πολύ λίπος που υπάρχουν στα περισσότερα φαστ φουντ μπορεί να επιδεινώσει ή να προκαλέσει πόνο για πολλούς ανθρώπους.

Αντικαταστήστε τα κακά λιπαρά με υγιή λιπαρά που βρίσκονται στο αβοκάντο, ελιές, καρύδες, σπόροι λιναριού και τα έλαιά τους.

MSG και τεχνητές γλυκαντικές ουσίες

Τα πρόσθετα τροφίμων, τα συντηρητικά και οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες που χρησιμοποιούνται σε όλα σχεδόν τα συσκευασμένα προϊόντα, μπορούν να προκαλέσουν σε μεγάλο βαθμό ψυχικά και σωματικά συμπτώματα, συμπεριλαμβανομένου τους πόνους στις αρθρώσεις και στους μυς.

Το MSG είναι γνωστό ότι δημιουργεί πολλά συμπτώματα, ιδιαίτερα σε όσους είναι ευαίσθητοι σε αυτό το χημικό. Σοβαρός πόνος στις αρθρώσεις και στο σώμα, γνωστική δυσλειτουργία, ζαλάδες και πονοκεφάλους είναι μόνο μερικές από τις παρενέργειες.

Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες διεγείρουν το πάγκρεας και προκαλούν μια ανισορροπία στα επίπεδα ινσουλίνης και σακχάρου και μπορούν να δημιουργήσουν σωματικούς πόνους, καθώς και σοβαρές πεπτικές διαταραχές και καρκίνους.

Αντικαταστήστε το MSG με μπαχαρικά και χρησιμοποιείστε φυσικές τροφές όπως το ακατέργαστο μέλι και τη στέβια ως γλυκαντικά.

Οι περισσότεροι άνθρωποι αν αποφύγουν για μια περίοδο τα τρόφιμα που τους επιδεινώνουν, θα εμφανίσουν μείωση στο πόνο των αρθρώσεων και στους μυς και θα έχουν μια συνολική βελτίωση της κατάστασης τους.
Πάντα να συμβουλεύεστε έναν επαγγελματία υγείας πριν κάνετε μία σημαντική αλλαγή στη διατροφή σας.

 

Μεταφρασμένο από το dromostherapeia.gr

 

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα

Ο JB Bardot είναι εκπαιδευμένος στην βοτανοθεραπεία και στη ομοιοπαθητική και έχει μεταπτυχιακό στη ολιστική διατροφή. Νοιάζεται για τους ανθρώπους και τα ζώα και χρησιμοποιεί εναλλακτικές προσεγγίσεις για την υγειονομική περίθαλψη και τον τρόπο ζωής τους.

 

Πηγή: www.naturalnews.com

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Συντακτική ομάδα

Από την Συντακτική Ομάδα του dromostherapeia.gr

Κολύμβηση

Video

O Δρόμος για την Θεραπεία αποτελεί το site στον χώρο της υγείας, που απευθύνεται σε ασθενείς, ενημερώνοντάς τους για θέματα κλασικής ιατρικής αλλά και εναλλακτικών θεραπειών.

Η ιστοσελίδα περιέχει πληροφορίες και άρθρα, με σκοπό την ενημέρωση και μόνο. Στην περίπτωση που θέλετε να εφαρμόσετε μία θεραπεία που αναγράφεται στο dromostherapeia.gr, επιβάλλεται να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Η πληροφόρηση που δίνεται εδώ δεν είναι, δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σαν βάση για διάγνωση ή επιλογή θεραπείας.
Ο dromostherapeia.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλείψεις ή οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει που να έχει σχέση με υλικό που περιλαμβάνεται σ’ αυτήν.